piątek, 12 lipca 2013

MAVALA I LOVE IT...



   Z dnia na dzień , staję się coraz większą "maniaczką " paznokciową :)
Kiedyś w mojej kosmetyczce gościły jednocześnie 3 -4 lakiery i nie widziałam potrzeby by mieć ich więcej . Teraz kupuje 3-4 butelki miesięcznie :D i ciągle mi mało ....piaski ,magnesy , lusterka , glitery itd ... ciągle znajduję coś co muszę mieć .
  Z tego powodu zaczęłam dbać bardziej o swoje paznokcie , a szczególnie o ich wytrzymałość .

Jeśli chodzi o ich pielęgnację , moim ulubieńcem jest szwajcarska marka MAVALA .
Uwielbiam ich płyn utwardzający paznokcie SCIENTIFIQUE.
Płyn utwardzający zbyt miękkie końcówki paznokci i natychmiast sklejający rozwarstwioną płytkę paznokciową.





     Dzięki niemu , moje paznokcie są w końcu długie . Skończył się problem z pęknięciami czy rozdwajaniem się . Wystarczy 1-2 razy w tygodniu ( nie częściej , gdyż mogą stać się zbyt twarde co da odwrotny efekt ) nałożyć na paznokcie by stały się twarde i elastyczne . Jest bardzo wydajny , pojemność 5 ml starczy na wieki .

Dzięki rewelacyjnemu działaniu utwardzacza , skusiłam się na kolejne produkty marki .

Oto mój arsenał :
 
MAVALADRY - płyn przyspieszający schnięcie lakieru , nadaje połysk.
MAVALA 002 - baza zapobiegająca żółknięciu , znacznie zwiększa przyczepność lakieru.
MAVALA COLORFIX -utwardzacz lakieru akrylem przedłużający jego trwałość i intenstwność koloru , nadaje mega połysk .
MAVALA CUTICLE REMOVER -płyn do usuwania skórek .



Z wszystkich produktów jest bardzo zadowolona , szczególnie uwielbiam utwardzacz do paznokci i płyn do skórek , który jako jedyny potrafi rozprawić się z moimi skórkami ( a uwierzcie , mają tendencje do  dużego przerastania  - kilka lat je wycinałam co tylko pogorszyło sprawę ) teraz w końcu mogę bez problemu łatwo usunąć . Zauważyłam też że preparat spowalnia ich odrastanie i co dziwne sprawia że się nie przesuszają .

Ceny produktów  wahają się  od 40-50 zł , więc nie są wygórowane biorąc pod uwagę ich dużą wydajność.

Na koniec mój ulubiony obecnie lakier , uwielbiam go na swoich paznokciach  pięknie podkresla oalone dłonie i nadaje egzotyczny , tropikalny charakter :)









12 komentarzy:

  1. Oj przydałby mi się ten do usuwania skórek bo mam z tym straszny problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kilka lat męczyłam się z twardymi i narastającymi w expresowym tempie skórkami , tylko kosmetyczka poterafiła doprowadzić je do ładu . Teraz odkąd mam ten płyn potrafię sama sobie z nimi poradzić :) polecam

      Usuń
  2. Uwielbiam pomarańczowe paznokcie latem:) świetny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam :) slicznie podkreśla opalone dłonie :)

      Usuń
  3. Mocno mnie zainteresowałaś tymi produktami a w szczególności płynem utwardzającym. Moja płytka jest bardzo krucha, często się rozdwaja, łamie. Jest tak elastyczna i miękka, że mogę ją śmiało wyginać. Taki specyfik byłby dla mnie ratunkiem. Fajnie, że wrzuciłaś recenzję. Zapamiętam ten produkt i chętnie się w niego zaopatrzę. Do kupienia tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn naprawdę polecam , zawsze miałam krótkie paznokcie bo ciągle mi się łamały i rozwarstwiały , ten produkt pozwolił mi na zapuszczenie ich :) Stały sie tak mocne ,że zmywanie, pranie czy inne prace domowe nie są im straszne ... teraz są z moich paznokci "twarde sztuki" :D
      jeśli chodzi o dostępność w Polsce to chyba mają produkty tej marki w Marionnaud :)

      Usuń
  4. muszę kupić sobie, moje paznokcie u rąk są strasznie kruche ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Utwardzacz lakieru mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdzę jeszcze skład byc moze ta odzywka okaze sie wybawieniem dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj tez kupilam sobie ten produkt przypadkow natknawszy sie na niego w sklepie i nie moge sie doczekac az go uzyje :)

    OdpowiedzUsuń